מינויים

מנהל חדש למחלקת יולדות וחדר לידה של המרכז הרפואי לגליל

ד"ר נדיר גאנם, מומחה למיילדות וגינקולוגיה ובניהול מערכות בריאות, מונה לתפקיד | מחליף את ד"ר אולג שניידר, שפרש לגימלאות

ד"ר נדיר גאנם, מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה במרכז הרפואי לגליל. צילום: רוני אלברט

ד"ר נדיר גאנם החל את תפקידו כמנהל מחלקת יולדות של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שנבחר לתפקיד במכרז. במקביל ינהל את חדר לידה. חדרי הלידה ומחלקת היולדות מהווים חלק מאגף נשים ויולדות, בניהולו של פרופ' ליאור לבנשטיין.

ד"ר גאנם, בן 59 מהכפר הדרוזי סאג'ור, מומחה למיילדות וגינקולוגיה, הוא בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, במסגרת העתודה הצבאית. כמו כן, יש לו תואר שני בניהול מערכות בריאות מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

במסגרת שירותו הצבאי, שנמשך 18 שנה, כיהן ד"ר גאנם בין השאר כמפקד המרכז הרפואי הצבאי "בי"ח 10", שם גם היה אחראי על מרפאת נשים, וכן שימש רופא ראשי בלשכת הגיוס בחיפה.

בשנת 2004 סיים את שירותו הצבאי בצה"ל, בדרגת רב סרן, והחל את עבודתו בקריה הרפואית רמב"ם, שם היה רופא בכיר במערך המיילדותי ולאחר מכן מונה למנהל מחלקת מיון מיילדותי. בד בבד שימש מרצה-מחנך קליני בפקולטה לרפואה ע"ש רפפורט בטכניון.

ד"ר גאנם מחליף את ד"ר אולג שניידר, שפרש לגימלאות. עם כניסתו לתפקיד: אמר ד"ר גאנם: "אני שמח להצטרף למרכז הרפואי לגליל. בין השאר אני שואף לקדם ולפתח את המערך המיילדותי, בשיתוף עם ההנהלה, תוך הקפדה על כך שהיולדת ובני משפחתה תמיד יהיו במרכז. חשוב לי להנחיל לרופאים המתמחים מהניסיון ומהמקצועיות שרכשתי במהלך השנים ולקדם את נושא המחקר בכל הקשור לתחום חדרי לידה".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, ומנהל אגף נשים ויולדות, פרופ' ליאור לבנשטיין, איחלו לד"ר גאנם הצלחה בתפקידו והודו לד"ר שניידר על עבודתו המקצועית והמסורה במשך שנות עבודתו.

נושאים קשורים:  ד"ר נדיר גאנם,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  ד"ר אולג שניידר,  פרופ' ליאור לבנשטיין,  גינקולוגיה ומיילדות
תגובות
17.05.2023, 21:09

ברכות! אין ראוי ממך. המון הצלחה!