מינויים

מנהלת חדשה למחלקת הפגים והילודים במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא

ד"ר איריס מורג, המובילה בישראל את נושא מניעת כאב וסטרס בפגים, מחליפה בתפקיד את ד"ר אלי היימן ז"ל

ד"ר איריס מורג. "נמשיך להטמיע שיטות טיפול חדשניות לטיפול בפגים". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר איריס מורג נבחרה לנהל את מחלקת הפגים והילודים במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. ד"ר מורג תושבת רמת גן, אם לשלושה, ונשואה לד"ר גיא מורג, מנהל יחידת רפואת הספורט בבית החולים איכילוב, החליפה בתפקיד את ד"ר אלי היימן ז"ל, שנפטר בפתאומיות לפני חודשים אחדים.

ד"ר מורג סיימה את התמחותה ברפואת ילדים באסף הרופא והתמחתה ברפואת פגים בטורונטו, קנדה. לאחר שובה לישראל שימשה כרופאה בכירה בפגיה בשיבא וייסדה וניהלה בו את מרפאת מעקב הפגים.

בשנים האחרונות התמחתה בפסיכולוגיה ופסיכיאטריה של גיל הינקות והיא כיום חלק מצוות ההוראה בתחום זה באוניברסיטת תל אביב - אחת משתי הרופאות היחידות בארץ שהתמחו בגישה התפתחותית אוהדת לפגים - NIDCAP. גישה זו מטרתה לאפשר איכות חיים מיטבית גם לפגים שנולדו בשבועות מוקדמים ביותר.

לד"ר מורג מעל 45 פרסומים רפואיים בתחום רפואת הפגים. היא מובילה בישראל את נושא מניעת כאב וסטרס בפגים ויזמה וחיברה נייר עמדה רשמי בנושא הזה מטעם האיגוד הנאונטולוגי.

באחרונה חזרה עם משפחתה משנת מחקר באוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה והביאה משם את השיטה החדשה הנהוגה כיום בפגיות - שיטה לניטור מוחי בילודים ופגים – NEURONICU.

עם כניסתה לתפקיד החדש הודתה להנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר שבראשו עומדת ד"ר לבציון קורח. "יש כאן, אמרה, צוות רופאים ואחיות מעולה ויחד נמשיך להוביל את הפגייה למתן שירות מקצועי ואישי, למצוינות. נמשיך להטמיע במחלקה שיטות טיפול חדשניות על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם בכל הנוגע לטיפול בפגים".

נושאים קשורים:  ד"ר איאיס מורג,  ד"ר אלי היימן ז"ל,  נאונטולוגיה,  פגים,  בית החולים אסף הרופא-שמיר,  מינוי,  חדשות
תגובות